星期四, 3月 30, 2006

今朝

訓醒lu,感覺就好似當左一晚night shift,haha~
琴晚(今朝???)2400 start 排finale,all dancers,cc鏡超x多人,分三組跳,唔洗一陣,焗到痴晒線,出晒汗,^^!!!
之後就run左幾次,睇到kargo同細諾part 舞,好鐘意kargo個隻,但應該係我handle唔到既野,好想試。
排到last run時,個人暈暈地,shit,我心諗,如果跳跳下暈低都幾樣衰,我係塊鏡到見到自己無血色ga陰公,項住,又俾我碌過左,yeah!!!
排到五點幾,原本想屈蛇的心意改變,我決定坐早班火車回家,同亞ling,高妹gigi,winnie一齊等早班火車,影了烈殘相,哈哈,post唔post好呢?諗下先......

返到屋企,仲可以同daddy,mammy吃早餐,仲可以睇香港早晨,哈哈。

好開心,好high呀,痴孖筋。

對唔住,累到elaine為左等我成晚無覺好訓。

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

唔好咁講啦!你同我都要say sorry 的嗎?
你要加油,跳好d ,我4 月4 來看你嫁(好難才找到人陪我)
下次再想屈蛇時,再找我LA

3月 30, 2006 7:31 下午  

發佈留言

<< Home