星期六, 4月 01, 2006

都係跳舞

今晚係暉仔last marking+BoBo Shake Shake的dress mailto:run@鏡,熱量消耗率一百。
暉仔d costume超爆靚,好xxxxxx開心,烈開心,好多謝暉仔咁累都去隻身買布,多謝秋明為costume撲來撲去,多謝Jaclyn為左件top都辛苦了,大家,都辛苦了,多謝。

BoBo試costume,我先知原來自己的「底」線原來係咁「高」,哈哈,當大家都熱得除了外套,我真係情願熱死,焗死,都唔肯除。如果我唔著褸,成件事都變晒,我會好緊張ga,會跳錯,完完全全地flat唔到,所以我情願flat,唔要sexy。不過之後BoBo,話除褸試效果,妖,flat唔到,又驚走光,shit!!!

好累了。

琴晚先醒起自己三號要交大通論文一千字,shit,我四號on show la,題目係「感想」,妖,我都無去睇神功戲,耍我嗎,妖,唔理了,雖然今晚烈累,不過都係要通宵衝左佢,搵料+吹水,yeah~~~完成了,係咪好叻呢?

多謝
My parents
Chicken
Elaine
Emily
Fat sister
Mary
Pan Ching
Sunny
Winky
Yennis
一鋒
熊貓
Who will come and support me on that night, I will have an excellent stage performance to thanks all of u !!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home